mariabeadlesunderbarablogg

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

nt bloggat på länge!

Av Maria Beadles - 23 december 2010 13:17

OOOOOO MY GACHHH ( stavning)

jag har nt bloggat på skit länge!

men det var så här att i skolan var det mkt på sitåne

vi skulle va helt klara med matten , svenskan och engelskan

och sen tappa jag bort  lösenordet till bloggen så var jag tvungen att leta o leta o leta men den hade sparats på bloggen så det var bra!

jag har nt gjort så mkt på siståne jaag har köpt  massa julklappar o så men jah nnu är det bara att vänta på julen då

kraaaaaaam! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Beadles - 24 december 2010 14:20

HELLO! to day are that cristamas ja i dag är det jul ! jag öppna mina klappar och fick *mascara *puder *vit kajal *boddy lochen men jag har nt fått alla mina julklappar än jag ska gå nu men ja , god jul o gott nytt år     to c...

...

Av Maria Beadles - 23 december 2010 13:22

GILLAR NT DIG LÄNGRE ja nu ska jag berätta att den ända som finns i mitt hjärta ä christian beadles!' nt någon annan, oingen kan vara sötare än han ...

Av Maria Beadles - 16 december 2010 19:41

hej i dah har jag vart på skranta/skolan sen var jag md vilma , vi hade deh bässsst!! sen la jah mig ner i min säng å låg å tänkte på " han" vrf skulle han vara så söööt åå  ge mig tips om hur jag ska göra så att han kan förstå att jah har ...

Av Maria Beadles - 15 december 2010 19:20

hej i daaaag har jag nt gjort så mkt men komm i gen nu komentera jag svarar på alllting!! lovar juu !! okej hej dåå ,dåå ,snäll komentera!! jag måste göra läxan nu så hej dåå ...

Av Maria Beadles - 14 december 2010 19:36

hej i dag försov jag mig o jag skulle till skranta så jag tog på mig mina kläder o kutamen jah  hann ändå:)vi gjorde nt så mktsen var det skola men jag HAAAAAAATTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR MIN LÄRAREEEE!!!!maria smeds ååååååååååååååååbl...

Presentation


ChRiStIaN BeAdLEs
In My HeArT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards